Instagramtävling

Även om jag borde vara van vid det här laget kan jag fortfarande slås av hur snyggt omslaget till Skymningssång är. Jag brukar säga till folk att omslaget är en nog så god anledning att köpa boken: om någon inte tycker om innehållet så kommer den fortfarande se bra ut i bokhyllan.

Häromdagen dök en bild på boken upp i mitt flöde på Instagram och min första reaktion var just vilken stilig bok det var som låg bredvid en tekopp. Sedan slog det mig att det var min.

Nästa tanke var att det skulle vara kul att få se fler bilder på Skymningssång, så därför tar jag helt sonika och utlyser en liten fototävling. Ta en bild på boken i till exempel ett roligt, stämningsfullt, snyggt eller oväntat sammanhang.

Lägg sedan upp bilden på Instagram. Använd hashtaggarna #skymningssång, #undrentide, #patrikcenterwall och tagga mig och förlaget: @pcenterwall och @undrentide_se

Och använder du inte Instagram så går det så klart bra att lägga ut bilden på andra sociala medier som twitter eller Facebook.

Tävlingen håller på till och med den 25 augusti och den bilden som vi gillar bäst vinner min nya novellsamling ”Minnen av en sång” som kommer ut den 30 augusti. Det är också en väldigt snygg bok och för designen står även denna gång min eminenta förlagsredaktör Elin Holmerin.

Och du, om du av någon outgrundlig anledning inte äger ett exemplar av Skymningssång så går den att låna på biblioteket. Eller köpa på rean i förlagets webbshop.

IMG_1656

Så här kan det till exempel se ut.

1 tanke på “Instagramtävling

  1. Pingback: Idag startar tävling om Minnen av en sång

Lämna en kommentar