Föredrag på Göteborgs stadsbibliotek

Onsdag den 14 januari klockan 17.30 – 18.30 håller jag mitt föredrag Dit och tillbaka igenGöteborgs stadsbibliotek. Jag kommer att prata om resor i science fiction och fantasy samt om mitt eget skrivande. Som man kan gissa av titeln så blir det en hel del om JRR Tolkien.

Det hade varit väldigt kul om just du kunde komma! Läs mer om föredraget här:
http://www.stadsbiblioteket.nu/dit-och-tillbaka-igen

Dit och tillbaka igen

2 tankar på “Föredrag på Göteborgs stadsbibliotek

  1. Tack för ett mycket intressant och roligt föredrag i dag, Patrik! Stefan Ekmans bok har jag faktiskt i hyllan, men jag har ännu inte läst den. Nu blir det definitivt av!

    Och trevligt att träffas som hastigast. Jag ser fram emot att läsa din (av dig så tjusigt signerade!) bok. Än så länge har jag inte läst mer än baksidan, men de noveller som nämns där låter verkligen fantasieggande!

Lämna en kommentar