Kul att signera i Malmö

Fotograf: Johan Jönsson

Fotograf: Johan Jönsson

Nu har det gått några dagar sedan jag var på besök i Malmö och signerade Skymningssång på science fiction-bokhandeln. Det var verkligen kul och jag får erkänna att jag trivs som fisken i vattnet med att sitta några timmar i en bokhandel, prata med en massa trevliga människor och rita min kråka i en bok med väldigt snyggt omslag.

Extra roligt var att flera gamla vänner från när jag bodde och studerade i Lund kom och köpte boken – och dessutom blev jag intervjuad av studenttidningen Samojeden som jag själv en gång i tiden har varit redaktör för.

Stort tack till alla som kom och till science fiction-bokhandeln med Nene och Karin i spetsen.

Intervjun med mig kan ni läsa här: http://www.wermlandsnation.se/samojeden/?p=4961

Kommentera

