Tipsa om Skymningssång och vinn böcker

Vi har många böcker hemma som behöver nya hem, och jag skulle gärna se att de fick en plats hos någon av mina läsare. Så därför tänkte jag skänka två bokpaket till de av er som kan tänka sig att tipsa om min novellsamling.

Skriv en användarrecension på exempelvis Adlibris eller Bokus så kommer jag att utse två vinnare bland de recensioner som roar mig mest. Det är en fördel om du också berättar för mig (exempelvis genom en kommentar här) var jag kan hitta din recension och hur jag kontaktar dig om du vinner. Tävlingen avslutas den 5 februari.

The game is afoot!

PS På en månad hinner jag kanske hitta fler böcker (eller filmer) som behöver nytt hem och därmed utöka bokpaketen.

Bokpaket 1: Tolkien: Sagor från Midgård, Wodehouse: P Smith ordnar saken, Bloch: Myseteries of the worm (Cthulhuhistorier) samt  första säsongen av TV-serien Demons.

Bokpaket 1: Tolkien: Sagor från Midgård, Wodehouse: P Smith ordnar saken, Bloch: Myseteries of the worm (Cthulhuhistorier) samt första säsongen av TV-serien Demons.

Bokpaket 2: Peyo: Gudarnas källa, Koontz: Ansiktet, Tolkien: The Hobbit (now a major action movie!) och filmed Dogma av Kevin Smith.

Bokpaket 2: Peyo: Gudarnas källa, Koontz: Ansiktet, Tolkien: The Hobbit (now a major action movie!) och filmen Dogma av Kevin Smith.

2 thoughts on “Tipsa om Skymningssång och vinn böcker

  1. Tyvärr ligger funktionen för att recensera böcker på Adlibris nere just i dag, vilket gjort att jag får recensera den på Boktipset.se eftersom sista tävlingsdagen är just i dag. Samtliga kommentarer som skrivs på Boktipset.se kommer även att visas på Adlibris.

    • Sandra, det har inte kommit in så många bidrag – men det betyder inte att du enbart vinner på walk-over, utan också för att jag uppskattade din recension väldigt mycket. Du får gärna välja ut fyra titlar från de båda priserna, så ska jag se till att du får dem snarast.

Kommentera

