Bloggturné

Nu drar jag på en kortare bloggturné! Följande bloggar är hittils inbokade, men det är inte omöjligt att det blir fler:

6/11 – Henrik Johansson – författare till boken Av kött och blod
På hans blogg skriver jag om noveller: läs inlägget

10/11 – Anna Blixt – författare till böckerna i serien om Mörkets väktare. Har gästbloggat hos mig. På hennes blogg skriver jag om andra världar: läs inlägget

11/11 – Vi boktipsar – Frölunda biblioteks blogg. Här skriver jag lite om Harlan Ellison: läs inlägget

14/11 – Jan-Erik Ullström – författare till Vägen till Umbria och Med slutna ögon. Jag skriver lite grann om kreativitet: läs inlägget

Kommentera

