Flera framträdanden på gång

Nu finns boken ute, vilket känns helt fantastiskt. Jag hoppas naturligtvis att du kommer att köpa den, och det hade varit ännu roliga om du dök upp på någon av alla tillställningar som jag kommer vara med på de närmaste veckorna.

Lördagen den 2 november arrangerar den anrika science fiction-föreningen Club Cosmos en liten science fiction-kongress som heter Konfest. Jag är inbjuden och kommer bland annat att läsa högt ur min novellsamling.

Fredag den 8 november kommer jag finns på plats i Science Fiction-bokhandeln i Göteborg och signera böcker från klockan 16.00.

Som om inte det skulle räcka så kommer jag och A-C Kindmark, som har gett ut boken Helgen att prata om skrivande och vägen till debuten på Frölunda Kulturhus den 12 november klockan 19.00.

Planen är också att vara med lite grann på West Coast Trekkers nästa Star Treff den 16 november.

Så det är en hel del på gång just nu. Och du, kan du inte komma på någon av dess tillfällen så går det bra att beställa boken istället – till exempel här.

6 thoughts on “Flera framträdanden på gång

Kommentera

