Hattar del tre

Det här är min tredje och sista exposé över min samling huvudbonader. Del ett och två kan ni läsa här: Hattar del ett och Hattar del två.

Visserligen är det ganska populärt med den här typen av hatt nuförtiden, men är det någon gång jag kan känna mig OK med att följa med i svängarna så är det när det gäller snygga hattar.

Visserligen är det ganska populärt med den här typen av hatt nuförtiden, men är det någon gång jag kan känna mig OK med att följa med i svängarna så är det när det gäller snygga hattar.

Den här hatten har sett sina bästa dagar, men den skyddar fortfarande bra mot regn (vilket gör den användbar i Göteborg), och eftersom jag köpte den i Paris under samma resa som jag friade till min fru så har jag lite svårt att göra mig av med den.

Den här hatten har sett sina bästa dagar, men den skyddar fortfarande bra mot regn (vilket gör den användbar i Göteborg), och eftersom jag köpte den i Paris under samma resa som jag friade till min fru så har jag lite svårt att göra mig av med den.

Denna stiliga, och värmande, keps är också en av mina favoriter. Elegant, klassisk och vardaglig på samma gång.

Denna stiliga, och värmande, keps är också en av mina favoriter. Elegant, klassisk och vardaglig på samma gång.

Kommentera

