Bokmässan närmar sig

Även om det ibland blir lite för trångt, lite för svettigt och lite för stimmigt för min smak så kan jag inte låta bli att älska bokmässan. Vissa år har jag hängt på mässan alla fyra dagar – bäst var när jag var ackrediterad för den lilla studenttidning jag var redaktör för och kunde glida in på alla seminarier i mån av plats. De senaste åren har det inte blivit lika mycket, men det är som bekant svårt att planera när man har barn.

Flera gånger när jag har gått på mässgolvet har jag drömt om att en gång få vara med som publicerad författare. Nu kommer Skymningssång ut lite senare i höst, men det känns ändå lite speciellt att mässan närmar sig och ha kontrakt med ett bokförlag och att veta att min bok snart är utgiven.

Jag får se hur mycket jag hinner gå. Om jag vinner ett seminariekort i Boktjuvens tävling så får jag prioritera om vissa saker. Men det är det värt. Tävlingen hittar ni här: http://www.boktjuven.com/2013/09/vinn-ett-4-dagars-seminariebiljett-pa.html

Passa på att läsa lite mer på boktjuvens blogg när ni ändå är där!

3 thoughts on “Bokmässan närmar sig

Kommentera

